ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
Moderators: Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
ქართულ იარაღზე და კონკრეტულად ხმალ-სატევარზე ერთობ საინტერესო ეთნოგრაფიულ სალექსიკონო მასალას ვხვდებით წიგნში "ფშაური ლექსიკონი", გიგი ხორნაული, თბილისი 2000წ. მასალების მიხედვით სატევარის ქარქაშის იმ დეტალს, რომელიც ისრითაა აღნიშნული ეწოდება ჭავლი.
ჭავლი - კუთხ. (ფშავ.) ხანჯრის ქარქაშზე შემოვლებული სალტე (უმეტესად ვერცხლისა).
კიდევ ბევრი საინტერესო მასალაა ამ წიგნში არა მარტო იარაღებზე არამედ საერთოდ მთის ამ მხარის კულტურაზე და თუ ვინმეს დააინტერესებს საჯაროში...
ჭავლი - კუთხ. (ფშავ.) ხანჯრის ქარქაშზე შემოვლებული სალტე (უმეტესად ვერცხლისა).
კიდევ ბევრი საინტერესო მასალაა ამ წიგნში არა მარტო იარაღებზე არამედ საერთოდ მთის ამ მხარის კულტურაზე და თუ ვინმეს დააინტერესებს საჯაროში...
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
საინტერესო მასალა ვიგდე ხელთ. ამ მასალებში ჩემი დიდი წინაპარი მოიხსენიება - პროკოპი ბარისაშვილი.
"ახალი ამბავი
მცხეთა. ორ თიბათვეს აქ ფრიად სასიამოვნო ამბავი მოხდა- აკურთხეს საჯარო წიგნთსაკიხავი, რომელსაც ბევრი ხალხი დაესწრო და დიდის სიამოვნებით მიეგება გახსნას და კურთხევას- ეხლა კი გვეშველება და გავიგებთ რამესო. მაგრამ ჩვენდა საუბედუროთ წიგნთსაკითხავი ძალიან ღარიბია და შეძლება ცოტა აქვს. ამის გამო თათბირი ჰქონდათ, იქნებ როგორმე განვკარგოთ წიგნსაკითხავიო. შემოსწირა ზოგმა ფული და ზოგმა წიგნებიც. აგრეთვე დაგვპირდა რამდენიმე - სხვებს ვეტყვით და შემოვაწირინებთ რამესო"
შემდეგ იქვე ვკითხულობთ:
"ნება მოგვეცით, თქვენი პატივცემული გაზეთის საშუალებით გულითადი მადლობა გამოუცხადოთ იმათ, რომელთაც მცხეთის საჯარო წიგნთსაკითხავს ფული შემოსწირეს; ელიზბარ გიგიშვილმა (მცხეთის ბოქაული იყო) თვრამეტი მანეთი, მარიამ გედევანიშვილმა ხუთი მანეთი, იღუმენია ნინომ (სამთავრო) ათი მანეთი, ოლგა გურგენიძემ ორი მანეთი, ელენე ჯორჯაძის ასულმასამი მანეთი, გრიგოლ მაჩხანელმა (მცხეთის სამრევლო სკოლის მასწავლებელი) სამი მანეთი, პროკოპი ბარისაშვილმა ხუთი მანეთი, ზაქარია გარსევანიშვილმა სამი მანეთი, სიფიო ციციშვილის ასულმა სამი მანეთი, კონსტანტინე ჭელიძემ ერთი მანეთი, პრიჩეტნიკმა ევგენი ნახუცრიშვილმა სამი მანეთი, მღვდელმა ქრისტესია თათარაშვილმა სამი მანეთი, გიორგი ვაჩნაძემ ორი მანეთი, ივანე დუმბაძემ ერთი მანეთი. სულ სამოცდათორმეტი მანეთი."
პროკოპი ბარისაშვილი."ივერია", 1891 წ. 9 ივნისი.
წერილში მოხსენიებული პროკოპი ბარისაშვილი ჩემი წინაპარი და შორეული ნათესავია. ხოლო მოძღვარის ქრისტესია თათარაშვილის თაობაზე ამას წინათ ერთი საინტერესო ცნობა მოვიძიე, რომელიც დღევანდელ წერილს უკავშირდება ირიბათ. საქმე იმაშია, რომ ეს ადამიანი ძალიან კარგი კაცი ყოფილა, რომელსაც სახლი აუშენებია და თავისი შევილებისათვის დაუტოვებია. მისსავე აშენებულ სახლს ქონია წარწერა, რომელის წარწერაც მე შემთხვევით აღმოვაჩინე და რა თქმა უნდა გადავიღე. ამ წარწერაში ნათქვამია, რომ მე ქრისტესია თათარაშვილმა ავაშენე ეს სახლი და ვუტოვებ ჩემს შვილებს ლხინათ მოსახმარათო. მოკლედ ლოცავს თავის მონაგარს.
აგერ ის წარწერაც, რომელიც უკვე ძნელად იკითხება.
"ახალი ამბავი
მცხეთა. ორ თიბათვეს აქ ფრიად სასიამოვნო ამბავი მოხდა- აკურთხეს საჯარო წიგნთსაკიხავი, რომელსაც ბევრი ხალხი დაესწრო და დიდის სიამოვნებით მიეგება გახსნას და კურთხევას- ეხლა კი გვეშველება და გავიგებთ რამესო. მაგრამ ჩვენდა საუბედუროთ წიგნთსაკითხავი ძალიან ღარიბია და შეძლება ცოტა აქვს. ამის გამო თათბირი ჰქონდათ, იქნებ როგორმე განვკარგოთ წიგნსაკითხავიო. შემოსწირა ზოგმა ფული და ზოგმა წიგნებიც. აგრეთვე დაგვპირდა რამდენიმე - სხვებს ვეტყვით და შემოვაწირინებთ რამესო"
შემდეგ იქვე ვკითხულობთ:
"ნება მოგვეცით, თქვენი პატივცემული გაზეთის საშუალებით გულითადი მადლობა გამოუცხადოთ იმათ, რომელთაც მცხეთის საჯარო წიგნთსაკითხავს ფული შემოსწირეს; ელიზბარ გიგიშვილმა (მცხეთის ბოქაული იყო) თვრამეტი მანეთი, მარიამ გედევანიშვილმა ხუთი მანეთი, იღუმენია ნინომ (სამთავრო) ათი მანეთი, ოლგა გურგენიძემ ორი მანეთი, ელენე ჯორჯაძის ასულმასამი მანეთი, გრიგოლ მაჩხანელმა (მცხეთის სამრევლო სკოლის მასწავლებელი) სამი მანეთი, პროკოპი ბარისაშვილმა ხუთი მანეთი, ზაქარია გარსევანიშვილმა სამი მანეთი, სიფიო ციციშვილის ასულმა სამი მანეთი, კონსტანტინე ჭელიძემ ერთი მანეთი, პრიჩეტნიკმა ევგენი ნახუცრიშვილმა სამი მანეთი, მღვდელმა ქრისტესია თათარაშვილმა სამი მანეთი, გიორგი ვაჩნაძემ ორი მანეთი, ივანე დუმბაძემ ერთი მანეთი. სულ სამოცდათორმეტი მანეთი."
პროკოპი ბარისაშვილი."ივერია", 1891 წ. 9 ივნისი.
წერილში მოხსენიებული პროკოპი ბარისაშვილი ჩემი წინაპარი და შორეული ნათესავია. ხოლო მოძღვარის ქრისტესია თათარაშვილის თაობაზე ამას წინათ ერთი საინტერესო ცნობა მოვიძიე, რომელიც დღევანდელ წერილს უკავშირდება ირიბათ. საქმე იმაშია, რომ ეს ადამიანი ძალიან კარგი კაცი ყოფილა, რომელსაც სახლი აუშენებია და თავისი შევილებისათვის დაუტოვებია. მისსავე აშენებულ სახლს ქონია წარწერა, რომელის წარწერაც მე შემთხვევით აღმოვაჩინე და რა თქმა უნდა გადავიღე. ამ წარწერაში ნათქვამია, რომ მე ქრისტესია თათარაშვილმა ავაშენე ეს სახლი და ვუტოვებ ჩემს შვილებს ლხინათ მოსახმარათო. მოკლედ ლოცავს თავის მონაგარს.
აგერ ის წარწერაც, რომელიც უკვე ძნელად იკითხება.
Last edited by qvevri on 29 აპრ 2010, 22:28, edited 2 times in total.
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
ღმერთმა გაანათლს კეთილი ხალხი, სუფთები იყვნენ და გულუბრყვილოები.
ბიბლიოთეკისთვის ფულს აგროვებდნენ.
რა იცოდნენ რომ მალე მოვიდოდა დრო რო ბიბლიოთეკა წალეკავდა ინფორმაციული ზღვა ნაგვის სახით კაცობრიობას.
ისე მანდ გადალესილია და ასოა დაფარული:
ლხინათ კი არა სალხინოთ წერია.
ბიბლიოთეკისთვის ფულს აგროვებდნენ.
რა იცოდნენ რომ მალე მოვიდოდა დრო რო ბიბლიოთეკა წალეკავდა ინფორმაციული ზღვა ნაგვის სახით კაცობრიობას.
ისე მანდ გადალესილია და ასოა დაფარული:
ლხინათ კი არა სალხინოთ წერია.
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
ლეონტილეონტი wrote:
და რა არის აქ საინტერესო, ან განსაკუთრებული?
Last edited by Makena on 02 მაი 2010, 18:12, edited 1 time in total.
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
Tamari-chTamari-ch. wrote:pauna
ეგ სარკოფაგი პალენკეშია-
აი ამ ტაძარში -
სარკოფაგში აღმოაჩინეს მამაკაცის ჩონჩხი, რომელიც ბევრად მაღალი იყო ვიდრე იქ ადგილობრივი მცხოვრებ ინდიელები.
სადღაც მართლა ზის ეს ადამიანი -
მაგრამ ხომალდშია თუ სხვაგან - ღმერთმა უწყის...
საოცარი და ბნელით მოსილი ცივილიზაცია იყო.
ერთი რამ ცხადია, ეს პირამიდები თავდაპირველად ნამდვილად არ აუგიათ მათზე დახოცილი გვამებისა და წაკვეთილი თავების საგორავებლად, ისინი სხვა მიზნისათვის ააგეს, ეგ პროცესები გვიან დაიწყო... ამ საშინელმა რიტუალებმა რაც ადამიანთა მოდგმის დეგრადაციის ერთერთი გამოვლინება გახდა მატერიალურ სამყაროში უკვალოდ არ ჩაიარა, მაიას ცივილიზაცია დაინგრა,სინამდვილეში მათ არც არაფერი შეუქმნიათ, ისინი მხოლოდ შემსრულებლები იყვნენ... კონკვესტადორების ჩასვლის დროს ისინი უკვე დასუსტებული და განადგურებული ცივილიზაციის ნაშთს წარმოადგენდნენ.
საინტერესო ფოტოა, სკაფანდრიანი კაცი მართლაც ჩანს.
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
Makena wrote:
ლეონტი
და რა არის აქ საინტერესო, ან განსაკუთრებული?
Makena wrote:
საინტერესო ფოტოა, სკაფანდრიანი კაცი მართლაც ჩანს.
ბოდიში რო დრო დაგაკარგიე.
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
ლეონტი
მე სერიოზულად დავსვი კითხვა და ველოდი რომ რაღაც საინტერესოს გამოყოფდი.
თუმცა ცინიკური პასუხი დაწერე.
როგორც ჩანს მართალი ხარ, დრო არ უნდა დამეკარგა წაკითხვაზეც კი.
მე სერიოზულად დავსვი კითხვა და ველოდი რომ რაღაც საინტერესოს გამოყოფდი.
თუმცა ცინიკური პასუხი დაწერე.
როგორც ჩანს მართალი ხარ, დრო არ უნდა დამეკარგა წაკითხვაზეც კი.
- Tamari-ch.
- იეტი
- Posts: 10747
- Joined: 23 აპრ 2008, 20:31
- Location: Tbilisi
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
Makena
მაგ ფილაზე უამრავი დაიწერა
ჯერ კიდევ პასუხგაუცემელია
კიდევ განახებ რაღაცეებს
(საღამოს)
და დარწმუნდებით რომ "სკაფანდრიან" ადამიანებს
მარტო ამერიკის კონტინენტზე არ ხატავდნენ შორეულ წარსულში..
მაგ ფილაზე უამრავი დაიწერა
ჯერ კიდევ პასუხგაუცემელია
კიდევ განახებ რაღაცეებს
(საღამოს)
და დარწმუნდებით რომ "სკაფანდრიან" ადამიანებს
მარტო ამერიკის კონტინენტზე არ ხატავდნენ შორეულ წარსულში..
Similia similibus curantur
უჭირს ქართულ საზოგადოებას დღეს, ზრდილობაში და რაინდობაში....
უჭირს ქართულ საზოგადოებას დღეს, ზრდილობაში და რაინდობაში....
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
Tamari-ch.
ეგ ფილა გერმანელების მიერ გადაღებულ ფილმში ვნახე პირველად (სახელი არ მახსოვს ფილმის), სადაც სწორედ მაგ რაკურსით იყო წარმოდგენილი, სიმართლე გითხრა მართლაც ხომალდში მჯდომარე ადამიანად აღიქმება და არც არის გასაკვირი. ფაქტია რომ მსგავსი პირამიდების აგება დღეს თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებითაც კი შეუძლებელია, და მაშინ გარკვეული გარე ძალების ჩარევის გარეშე მითუმეტეს ვერ მოხერხდებოდა, ასერომ თუ რაიმე საინტერესოს დადებ ნამდვილად სიამოვნებით გავეცნობი.
მე პირადად მქონდა საუბარი რამდენიმე ბოლივიელთან რომლებიც საქართველოში იმყოფებოდნენ რამდენიმე წლის წინ სულ სხვა საკითხთან დაკავშირებით, მათ რამდენიმე საინტერესო რამ მიამბეს, მაგ: პირამიდის გარკვეულ ნაწილში ხორცი არ ლპება, მიუხედავად იმისა თუ რამდენ ხანს დატოვებ, ასევე არ ფუჭდება და არ კარგავს აღმოცენების უნარს ნებისმიერი სათესლე მასალა ასეული წლების შემდეგაც კი რადგან იქ ნაპოვნი სიმინდის თესლი რომელიც კაცმა არ იცის რამდენი საუკუნე იყო შენახული დათესვის შემდეგ თურმე აღმოცენდა!
ეგ ფილა გერმანელების მიერ გადაღებულ ფილმში ვნახე პირველად (სახელი არ მახსოვს ფილმის), სადაც სწორედ მაგ რაკურსით იყო წარმოდგენილი, სიმართლე გითხრა მართლაც ხომალდში მჯდომარე ადამიანად აღიქმება და არც არის გასაკვირი. ფაქტია რომ მსგავსი პირამიდების აგება დღეს თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებითაც კი შეუძლებელია, და მაშინ გარკვეული გარე ძალების ჩარევის გარეშე მითუმეტეს ვერ მოხერხდებოდა, ასერომ თუ რაიმე საინტერესოს დადებ ნამდვილად სიამოვნებით გავეცნობი.
მე პირადად მქონდა საუბარი რამდენიმე ბოლივიელთან რომლებიც საქართველოში იმყოფებოდნენ რამდენიმე წლის წინ სულ სხვა საკითხთან დაკავშირებით, მათ რამდენიმე საინტერესო რამ მიამბეს, მაგ: პირამიდის გარკვეულ ნაწილში ხორცი არ ლპება, მიუხედავად იმისა თუ რამდენ ხანს დატოვებ, ასევე არ ფუჭდება და არ კარგავს აღმოცენების უნარს ნებისმიერი სათესლე მასალა ასეული წლების შემდეგაც კი რადგან იქ ნაპოვნი სიმინდის თესლი რომელიც კაცმა არ იცის რამდენი საუკუნე იყო შენახული დათესვის შემდეგ თურმე აღმოცენდა!
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
მაკენ ხაზი გაუსვი რაც საყურადღებო იყო ჩემი აზრით და რაც შეეხება სოფლის მეურნეობას ბოლო ბლოკში, მეგონა შენზე მეტად თუ ვინმე გაიგებდა არც მეგონა.ყველაფერი ნათლად წერია.Makena wrote:ლეონტი
მე სერიოზულად დავსვი კითხვა და ველოდი რომ რაღაც საინტერესოს გამოყოფდი.
თუმცა ცინიკური პასუხი დაწერე.
როგორც ჩანს მართალი ხარ, დრო არ უნდა დამეკარგა წაკითხვაზეც კი.
ამიტომ ცინიკურად სწორედ შენი შეკითხვა აღვიქვი.
და რადგან ესეა ,მოტევებას ვითხოვ და თუ კითხვას დამიკონკრეტებ მზად ვარ განგიმარტო(ანუ რა ადგილია შენთვის გაუგებარი .)
ზოგადად კი ვიტყვი:საინტერესოა ქვეყნის არსასრულის და მასტან დაკავსირებული პუბლიკაციების მოზღვავება.
მე მგონი ამდენი ამ საკითხზე არცერთ ეპოქასი უმსჯელიათ.
მიზეზიც ცხადია. როცა ტაფაში იხრუკები ნელ-ნელ ვერ გებულობ რა მოგდის, მაგრამდგება კულმინაცია, რომელსაც გონება და ემოცია დაწმენდილი ხალხი წინასწარ ჭვრეტს და გვეუბნება, ჩვენ კი ვერ ვგებულობთ.
- Tamari-ch.
- იეტი
- Posts: 10747
- Joined: 23 აპრ 2008, 20:31
- Location: Tbilisi
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
აგერ ბატონო კიდევ "სკაფანდრებიანი"
იტალია 10000 წელი ჩვ/ წ/აღ.მდე
ეს ავსტრალიაში
ეს პერუში
ეს პატარა ქანდაკება ნაპოვნია კიევში და თარიღდება 4000 წლით ჩვ წ .აღმდე
საჰარაში ნაპოვნი ნახატები
ეკვადორში ნაპოვნი პატარა ქანდაკება - მარცხნივ რაცაა
მარჯვნივ კოსმონავტია გამოსახული შედარებისთის
იაპონური ქანდაკებები
Гораздо больше ÑходÑтво Ñ ÐºÐ°ÐºÐ¸Ð¼-то неуклюжим Ñкафандром у ÑпонÑких ÑтатуÑток догу. Первый Ñнимок - ÑтатуÑтка из Ð¼ÑƒÐ·ÐµÑ Ð² Токио; оÑтальные - ÑтатуÑтки догу
ესეც ნასკას ცნობილი ნახატები - ერთ ერთი ნახატი სკაფანდრიანს გვაგონებს
იტალია 10000 წელი ჩვ/ წ/აღ.მდე
ეს ავსტრალიაში
ეს პერუში
ეს პატარა ქანდაკება ნაპოვნია კიევში და თარიღდება 4000 წლით ჩვ წ .აღმდე
საჰარაში ნაპოვნი ნახატები
ეკვადორში ნაპოვნი პატარა ქანდაკება - მარცხნივ რაცაა
მარჯვნივ კოსმონავტია გამოსახული შედარებისთის
იაპონური ქანდაკებები
Гораздо больше ÑходÑтво Ñ ÐºÐ°ÐºÐ¸Ð¼-то неуклюжим Ñкафандром у ÑпонÑких ÑтатуÑток догу. Первый Ñнимок - ÑтатуÑтка из Ð¼ÑƒÐ·ÐµÑ Ð² Токио; оÑтальные - ÑтатуÑтки догу
ესეც ნასკას ცნობილი ნახატები - ერთ ერთი ნახატი სკაფანდრიანს გვაგონებს
Similia similibus curantur
უჭირს ქართულ საზოგადოებას დღეს, ზრდილობაში და რაინდობაში....
უჭირს ქართულ საზოგადოებას დღეს, ზრდილობაში და რაინდობაში....
- Tamari-ch.
- იეტი
- Posts: 10747
- Joined: 23 აპრ 2008, 20:31
- Location: Tbilisi
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
აგერ კიდევ
Similia similibus curantur
უჭირს ქართულ საზოგადოებას დღეს, ზრდილობაში და რაინდობაში....
უჭირს ქართულ საზოგადოებას დღეს, ზრდილობაში და რაინდობაში....
- Tamari-ch.
- იეტი
- Posts: 10747
- Joined: 23 აპრ 2008, 20:31
- Location: Tbilisi
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
და ბოლოს ყველაზე საოცარი ბარელიეფი ესპანეთში - შუასაუკუნოვან ეკლესიაზე
კარგად დააკვირდით -
Ð’ городе Саламарка (ИÑпаниÑ) еÑÑ‚ÑŒ Ðовый Кафедральный Собор (Ð²Ñ€ÐµÐ¼Ñ ÑтроительÑтва XVI-XVIII вв.). Среди многочиÑленных изображений, украшающих Ñобор, можно увидеть... Ñовременного коÑмонавта. СходÑтво деталей коÑтюма проÑто поразительно. Откуда художник мог знать такие подробноÑти?.. Либо он умел предвидеть будущее, либо впору вÑпомнить о путешеÑтвии во времени и параллельных мирах. Ð¥Ð¾Ñ‚Ñ Ð°Ð±Ñолютно не иÑключен вариант и того, что Ñто - вÑего лишь работа Ñовременных реÑтавраторов...
ჩემ ნე გაგარინ?
კარგად დააკვირდით -
Ð’ городе Саламарка (ИÑпаниÑ) еÑÑ‚ÑŒ Ðовый Кафедральный Собор (Ð²Ñ€ÐµÐ¼Ñ ÑтроительÑтва XVI-XVIII вв.). Среди многочиÑленных изображений, украшающих Ñобор, можно увидеть... Ñовременного коÑмонавта. СходÑтво деталей коÑтюма проÑто поразительно. Откуда художник мог знать такие подробноÑти?.. Либо он умел предвидеть будущее, либо впору вÑпомнить о путешеÑтвии во времени и параллельных мирах. Ð¥Ð¾Ñ‚Ñ Ð°Ð±Ñолютно не иÑключен вариант и того, что Ñто - вÑего лишь работа Ñовременных реÑтавраторов...
ჩემ ნე გაგარინ?
Similia similibus curantur
უჭირს ქართულ საზოგადოებას დღეს, ზრდილობაში და რაინდობაში....
უჭირს ქართულ საზოგადოებას დღეს, ზრდილობაში და რაინდობაში....
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
ლეონტილეონტი wrote:მაკენ ხაზი გაუსვი რაც საყურადღებო იყო ჩემი აზრით და რაც შეეხება სოფლის მეურნეობას ბოლო ბლოკში, მეგონა შენზე მეტად თუ ვინმე გაიგებდა არც მეგონა.ყველაფერი ნათლად წერია.Makena wrote:ლეონტი
მე სერიოზულად დავსვი კითხვა და ველოდი რომ რაღაც საინტერესოს გამოყოფდი.
თუმცა ცინიკური პასუხი დაწერე.
როგორც ჩანს მართალი ხარ, დრო არ უნდა დამეკარგა წაკითხვაზეც კი.
ამიტომ ცინიკურად სწორედ შენი შეკითხვა აღვიქვი.
და რადგან ესეა ,მოტევებას ვითხოვ და თუ კითხვას დამიკონკრეტებ მზად ვარ განგიმარტო(ანუ რა ადგილია შენთვის გაუგებარი .)
ზოგადად კი ვიტყვი:საინტერესოა ქვეყნის არსასრულის და მასტან დაკავსირებული პუბლიკაციების მოზღვავება.
მე მგონი ამდენი ამ საკითხზე არცერთ ეპოქასი უმსჯელიათ.
მიზეზიც ცხადია. როცა ტაფაში იხრუკები ნელ-ნელ ვერ გებულობ რა მოგდის, მაგრამდგება კულმინაცია, რომელსაც გონება და ემოცია დაწმენდილი ხალხი წინასწარ ჭვრეტს და გვეუბნება, ჩვენ კი ვერ ვგებულობთ.
იმედია ჩვენი წყენა აქ დასრულდა, ერთმანეთს არაფერს ვუმტკიცებთ, მხოლოდ ვბჭობთ, ვცდილობთ მეტი შევიმეცნოთ, ამიტომ არა კამათი, არამედ საინტერესო საუბარია ვფიქრობ საჭირო და სასარგებლო.
მეორედ მოსვლასთან დაკავშირებით მოგეხსენება უამრავი მასალები იბეჭდება, ვისაც არ ეზარება ყველა წერს... უმეტესწილად ყოვლად უაზრო და უსარგებლო ინფორმაციას.
3 მომენტს გამოვყოფ.
პირველი - დედა ნილა წერს (სტატიის დასაწყისში)რომ უფალმა გადაავადა ჟამი(მეორედ მოსვლა?) რუსეთისთვი... ???
მეორე - იგი ამბობს რომ მას (დედა ნილას)ყველაზე მეტად უყვარს რუსი ადამიანები, რადგან ისინი შრომისმოყვარენი და გულმოწყალენი არიან...
მესამე - იგი ამბობს დედა ღვთისა არ დატოვებს რუსეთს, მას უყვარს რუსეთი და დაიცავს მას, ამიტომ უფალი გადაარჩენს რუსეთს...შემდეგ აგრძელებს რომ ის(უფალი)არ დაუშვებს რომ მტრებმა გათელონ რუსეთი..... სადაცაა სიწმინდე იქ მიძვრება ბოროტი.
-რას ნიშნავს რუსეთისთვის ჟამის გადადება?
-დედა ნილას ამ სტატიიდან გამომდინარე რატომღაც მხოლოდ რუსი ხალხი მიაჩნია საუკეთესოდ და მხოლოდ რუსეთის ბედი ადარდებს და არა ზოგადად კაცობრიობა და თუნდაც ზოგადად მართლმადიდებლური სამყარო...და ეს მაშინ როცა ჟამი მოსულია...რას ნიშნავს ეს?
სოფლის მეურნეობასთან დაკავშირებით ყველაფერი გასაგებია, ნამდვილად ვიზიარებ იმ მოსაზრებას რომ ადამიანი ახლოს უნდა იყოს მიწასთან, ბუნებასთან, წყალთან... მაგრამ მეორედ მოსვლასთან რა კავშირშია ქათმების მოშენება, კიტრი და კარტოფილი?
- Tamari-ch.
- იეტი
- Posts: 10747
- Joined: 23 აპრ 2008, 20:31
- Location: Tbilisi
ეს ს ა ი ნ ტ ე რ ე ს ო ა
აი ეს მიკვირს ხოლმემესამე - იგი ამბობს დედა ღვთისა არ დატოვებს რუსეთს, მას უყვარს რუსეთი და დაიცავს მას, ამიტომ უფალი გადაარჩენს რუსეთს...შემდეგ აგრძელებს რომ ის(უფალი)არ დაუშვებს რომ მტრებმა გათელონ რუსეთი..... სადაცაა სიწმინდე იქ მიძვრება ბოროტი.
რუსეთი აქეთ რომ მოძვრება წმ მარიამის წილხვედრ საქართველოში და გვანგრევს -
ეს ბოროტება არაა?
ამ სიტუაციაშიც " უყვარს" უფალს რუსეთი და საქართველო არა?
საქართველოზე რა აზრის იყო ნეტა ის დედაო?დედა ნილას ამ სტატიიდან გამომდინარე რატომღაც მხოლოდ რუსი ხალხი მიაჩნია საუკეთესოდ და მხოლოდ რუსეთის ბედი ადარდებს და არა ზოგადად კაცობრიობა და თუნდაც ზოგადად მართლმადიდებლური სამყარო...და ეს მაშინ როცა ჟამი მოსულია...რას ნიშნავს ეს?
Similia similibus curantur
უჭირს ქართულ საზოგადოებას დღეს, ზრდილობაში და რაინდობაში....
უჭირს ქართულ საზოგადოებას დღეს, ზრდილობაში და რაინდობაში....