მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Moderators: Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia
- Ivane Goliadze
- მაწანწალა
- Posts: 923
- Joined: 01 აპრ 2005, 17:13
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
საბურავები მინდა კარგი. რას მირჩევთ? ყველა სეზონის ყიდვას ვაპირებ და რომელია ისეთი საბურავი, თოვლში და ტალახშიც რომ არ შეგარცხვენს ადამიანს?
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
1) ეგეთები არ არსებობს რომ ტალახშიც კაი იყოს და თოვლშიც.
2) თოვლი ერთ-ერთი ყველაზე მრავალნაირი სუბსტანციაა. უნდა დააკონკრეტო როგორ თოვლზე გაქვს საუბარი.
2) თოვლი ერთ-ერთი ყველაზე მრავალნაირი სუბსტანციაა. უნდა დააკონკრეტო როგორ თოვლზე გაქვს საუბარი.
Dzuar-Zenji-Barzond
http://www.vardzelashvili.com
http://www.vardzelashvili.com
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
ანუ რა ხდება იცი? ტალახისთვის რომ კარგი იყოს, იმიტომ მინდა, რომ მთაში სიარულისას ნაწვიამრი ნიადაგის არ შემეშინდეს და ნებისმიერი სირთულის ტალახს გაუმკლავდეს.
ხოლო, რაც შეეხება თოვლს, თოვლიან გაუკვალავ გზებს ნაკლებად ვეტანები, უბრალოდ მოცემულმა საბურევებმა, გუდაურში და ბაკურიანში საიმედოდ უნდა ამიყვან-ჩამომიყვანოს და წელიწადში ერთი-ორჯერ ძლივსდათოვლილი რუსთავ-თბილისის ტრასაზე მატაროს
ხოლო, რაც შეეხება თოვლს, თოვლიან გაუკვალავ გზებს ნაკლებად ვეტანები, უბრალოდ მოცემულმა საბურევებმა, გუდაურში და ბაკურიანში საიმედოდ უნდა ამიყვან-ჩამომიყვანოს და წელიწადში ერთი-ორჯერ ძლივსდათოვლილი რუსთავ-თბილისის ტრასაზე მატაროს
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Holden
,,ოლ ტერრეინ" ნიშანდებით უნდა შეიძინო საბურავი.
იოკოჰამა, კუპერი, ბრიჯსტოუნი...
პრაქტიკულად ყველგან ივლის.
,,ოლ ტერრეინ" ნიშანდებით უნდა შეიძინო საბურავი.
იოკოჰამა, კუპერი, ბრიჯსტოუნი...
პრაქტიკულად ყველგან ივლის.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Makena
ბრიჯსტოუნის დუალერები მიყენია ეხლა და ყველაზე ცუდი საბურავია, რაც შეიძლება, რომ ადამიანს მანქანაზე ეყენოს. თოვლში ციგაობას იწყებს და წვიმაში კიდე ავარიაშიც მოვყევი, ნაწვიმარ ასფალტზე 80–90 კმ/სთ სიჩქარით მიმავალმა მუხრუჭვს რომ ფეხი დავადგი, მთელი მსაკარადი მომიწყო მაქანამ. ხოდა, ეგეთი საბურავი აღარ მინდა და მაგიტომ მჭირდება თქვენი რჩევა.
ბრიჯსტოუნის დუალერები მიყენია ეხლა და ყველაზე ცუდი საბურავია, რაც შეიძლება, რომ ადამიანს მანქანაზე ეყენოს. თოვლში ციგაობას იწყებს და წვიმაში კიდე ავარიაშიც მოვყევი, ნაწვიმარ ასფალტზე 80–90 კმ/სთ სიჩქარით მიმავალმა მუხრუჭვს რომ ფეხი დავადგი, მთელი მსაკარადი მომიწყო მაქანამ. ხოდა, ეგეთი საბურავი აღარ მინდა და მაგიტომ მჭირდება თქვენი რჩევა.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Holden
All Terrain საბურავები ყველგან კარგი უნდა იყოს თითქოს. რეალურად კიდე ვერსად ვერ დადის.
მთაში ნაწვიმარი ნიადაგის თუ არ გინდა რომ შეგეშინდეს M/T საბურავები უნდა დააყენო. ხოლო დატკეპნილ თოვლზე ზამთრის საბურავებია კარგი. Bridgestone Blizzak, Tokohama Ice Terrain და ანალოგიურები (ფიფქი ახატიათ).
ისე კი ყველაზე კარგია რომ ჯაჭვები იქონიო თან. ტალახშიც და თოვლშიც შეუდარებელ ეფექტს იძლევა.
All Terrain საბურავები ყველგან კარგი უნდა იყოს თითქოს. რეალურად კიდე ვერსად ვერ დადის.
მთაში ნაწვიმარი ნიადაგის თუ არ გინდა რომ შეგეშინდეს M/T საბურავები უნდა დააყენო. ხოლო დატკეპნილ თოვლზე ზამთრის საბურავებია კარგი. Bridgestone Blizzak, Tokohama Ice Terrain და ანალოგიურები (ფიფქი ახატიათ).
ისე კი ყველაზე კარგია რომ ჯაჭვები იქონიო თან. ტალახშიც და თოვლშიც შეუდარებელ ეფექტს იძლევა.
Dzuar-Zenji-Barzond
http://www.vardzelashvili.com
http://www.vardzelashvili.com
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Holden
როგორც ზემოთ წერ საშუალო სირთულის გზებზე გიწევს სიარული და ასევე გუდაურსა და ბაკურიანში გინდა შეუფერხებლად იარო...
საერთოდ რათქმაუნდა ჯობს რომ საბურავების რამდენიმე კომპლექტი გქონდეს თოვლისთვი ცალკე, ტალახისთვის ცალკე, ტრასისთვის ცალკე....მაგრამ ყოველივე ეს საკმოად ძვირია, თან ამდენი საბურავების ცვლაც დამღლელია..
მე პირადად კუპერის ა/ტრ მიყენია და ყველგან დავდივარ, ტალახშიც თოვლშიც და ტრასაზეც, ჯავახეთში ურთულეს მონაკვეთზე 2800 მეტრზე ტალახში და ქვებში მივლია, უპრობლემოდ, თოვლშიც ნორმალურად დადის, თუმცა თოვლისთვის რათქმაუნდა ზამთრის საბურავები ჯობია.
როგორც ზემოთ წერ საშუალო სირთულის გზებზე გიწევს სიარული და ასევე გუდაურსა და ბაკურიანში გინდა შეუფერხებლად იარო...
საერთოდ რათქმაუნდა ჯობს რომ საბურავების რამდენიმე კომპლექტი გქონდეს თოვლისთვი ცალკე, ტალახისთვის ცალკე, ტრასისთვის ცალკე....მაგრამ ყოველივე ეს საკმოად ძვირია, თან ამდენი საბურავების ცვლაც დამღლელია..
მე პირადად კუპერის ა/ტრ მიყენია და ყველგან დავდივარ, ტალახშიც თოვლშიც და ტრასაზეც, ჯავახეთში ურთულეს მონაკვეთზე 2800 მეტრზე ტალახში და ქვებში მივლია, უპრობლემოდ, თოვლშიც ნორმალურად დადის, თუმცა თოვლისთვის რათქმაუნდა ზამთრის საბურავები ჯობია.
Last edited by Makena on 21 ივნ 2011, 09:27, edited 1 time in total.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
მეც ეგ საბურავები მაქვს, მაგრამ ჩემები კარგად იქცევიან ტალახშიც კარგად დადიან და ნაწვიმარზეც (თან გაითვალისწინე, რომ სწრაფად სიარული მიყვარს)Holden wrote:Makena
ბრიჯსტოუნის დუალერები მიყენია ეხლა და ყველაზე ცუდი საბურავია, რაც შეიძლება, რომ ადამიანს მანქანაზე ეყენოს. თოვლში ციგაობას იწყებს და წვიმაში კიდე ავარიაშიც მოვყევი, ნაწვიმარ ასფალტზე 80–90 კმ/სთ სიჩქარით მიმავალმა მუხრუჭვს რომ ფეხი დავადგი, მთელი მსაკარადი მომიწყო მაქანამ. ხოდა, ეგეთი საბურავი აღარ მინდა და მაგიტომ მჭირდება თქვენი რჩევა.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
დუელერების მე ტალახში კმაყოფილი ვარ, მაგრამ თოვლზე საშინელებაა, გინდ ციგაზე მჯდარხარ მართლა და გინდ მაგ საბურავიან მანქანაზე რა
Keep Smiling...
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
keto
ქვიან ტალახში ნამდვილად არ ქმნის პრობლემებს, აი, ლაფში კი იწყებს უკვე ცეკვას, თუმცა ეს დიდი პრობლემა არც არის, ჩართავ ხიდებს და თითქმის ნებისმიერი სიტუაციიდან ამოძვრები.
მოკლედ, ბრიჯსტოუნ დუალერებს მე ასე დავახასიათებდი:
დადებითი - ბენზინის ხარჯი (ეკონომიურია საკმაოდ), ხმაური (გზატკეცილზე მაღალი სიჩქარით გადაადგილებისას საბურავი სასიამოვნოდ და შეუმჩნევლად ღუღუნებს თავისთვის), გამძლეობა (ძალიან გამძლეა, ბოლოს გაცვდება, მაგრამ მაინც არაფერი არ მოუვა, თამამად შეგიძლია იარო წვეტიან ქვებზეც ).
ტალახი, ეს ის კონდიციაა, სადაც გადაჭრით ვერ იტყვი ეს საბურავი ცუდია, თუ კარგი. თალახის ტიპზეა დამოკიდებული.
უარყოფითი - პირველ რიგში თოვლი და კიდევ ერთხელ თოვლი (მითუმეტეს სველ თოვლზე ჩათვალე, რომ ციგურებზე გიდგას მანქანა), სველ გზატკეცილზე მანევრირებადობა, თუ უხვადაა გუბეები.
ქვიან ტალახში ნამდვილად არ ქმნის პრობლემებს, აი, ლაფში კი იწყებს უკვე ცეკვას, თუმცა ეს დიდი პრობლემა არც არის, ჩართავ ხიდებს და თითქმის ნებისმიერი სიტუაციიდან ამოძვრები.
მოკლედ, ბრიჯსტოუნ დუალერებს მე ასე დავახასიათებდი:
დადებითი - ბენზინის ხარჯი (ეკონომიურია საკმაოდ), ხმაური (გზატკეცილზე მაღალი სიჩქარით გადაადგილებისას საბურავი სასიამოვნოდ და შეუმჩნევლად ღუღუნებს თავისთვის), გამძლეობა (ძალიან გამძლეა, ბოლოს გაცვდება, მაგრამ მაინც არაფერი არ მოუვა, თამამად შეგიძლია იარო წვეტიან ქვებზეც ).
ტალახი, ეს ის კონდიციაა, სადაც გადაჭრით ვერ იტყვი ეს საბურავი ცუდია, თუ კარგი. თალახის ტიპზეა დამოკიდებული.
უარყოფითი - პირველ რიგში თოვლი და კიდევ ერთხელ თოვლი (მითუმეტეს სველ თოვლზე ჩათვალე, რომ ციგურებზე გიდგას მანქანა), სველ გზატკეცილზე მანევრირებადობა, თუ უხვადაა გუბეები.
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
თოვლზე ჯაჭვები. ლაფშიც სახიფათოა. მეც მაგენი მიყენია, გადაცვეთილები საკმაოდ. ქვიან ადგილებში კარგად დადის. თოვლში კი ყოფილა მომისრიალა ერთხელ, მაგრეამ ჩემი ბრალი უფრო იყო, ვიდრე მანქანა-საბურავების.
მე მანქანის სიმძიმე მშველის, მაგი ეხმარება რომ დაბრკოლებები გადალახოს და ადვილად არ მოაბუქსაოს.
მე მანქანის სიმძიმე მშველის, მაგი ეხმარება რომ დაბრკოლებები გადალახოს და ადვილად არ მოაბუქსაოს.
а в горах по утрам туман, дым твоих Ñигарет,
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
მე მართალი გითხრა "გაუჭირდება და ხიდებს ჩავრთავს" არ ვშვები, ხიდს ვრთავ და ისე შევდივარ ტალახში ნუ თუ საოცარი ტალახია, ბლოკირებასაც ზედ ვაყოლებHolden wrote:keto
ქვიან ტალახში ნამდვილად არ ქმნის პრობლემებს, აი, ლაფში კი იწყებს უკვე ცეკვას, თუმცა ეს დიდი პრობლემა არც არის, ჩართავ ხიდებს და თითქმის ნებისმიერი სიტუაციიდან ამოძვრები.
Archil
მე რომ მაციგავა მანქანამ, მეგონა ჩემი მძღოლობის ამბავი იყო, თოვლზე დიდ გამოცდილებას ვერ დავიკვეხნი, თუმცა ფრთხილი კი ვარ. მაგრამ ჩემმა ძმამ, მამაჩემმაც რომ იგივე მითრეს, საშინლად სრიალებსო, მანდ უკვე გამოცდილების და ცოდნა-არცონდის საკითხი აღარ დგას თან ჰო, ჩემი მანქანა მსუბუქია
Keep Smiling...
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
თოვლზე და ყინულზე სიარულს ცოდნა და გამოცდილება სჭირდება, მითუმეტეს როცა ზამთრის საბურავები არ გიყენია, ხიდი კი გაჭირვებამდე უნდა ჩართოს კაცმა თორემ რომ გაგიჭირდება უკვე შეიძლება ბაგირი დაგჭირდეს
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
ზამთარი მოდის და საბურავებზე ზრუნვაა საჭირო, ადრე აქციები ეწყობოდა ხოლმე, თუ 3 საბურავს იყიდდი მეოთხეს გჩუქნიდნენ, თუ სადმე წააწყდით მსგავს აქციას დაწერეთ