მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

კოცონის ირგვლივ სასაუბრო თემები

Moderators: Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia

ახალი თემის შექმნა
პასუხი თემაზე
User avatar
keto
იეტი
Posts: 1881
Joined: 04 მაი 2006, 23:01
Location: Tbilisi, Georgia
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by keto » 09 ნოე 2009, 15:06

Wanderer

ხო, მაგრამ ეს ასფალტირებულზეა და თანაც წინა წამყვანი თვლებით. ნაიას მანქანა კი, როცა 4X4-ზე არაა ჩართული, უკანა წამყვანი თვლებია.
Keep Smiling...

User avatar
Makena
იეტი
Posts: 5267
Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
Location: Golden Valley
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Makena » 09 ნოე 2009, 19:07

პეტფაინდერის მშვიდი ცურვა
8) Image
Last edited by Makena on 09 ნოე 2009, 19:10, edited 1 time in total.



User avatar
GIRA
იეტი
Posts: 1127
Joined: 24 ივლ 2008, 09:59
Location: tbilisi
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by GIRA » 09 ნოე 2009, 21:00

Makena
სმაზკებს თუ უკეთებ ბანაობის შემდეგ?
მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)

User avatar
Makena
იეტი
Posts: 5267
Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
Location: Golden Valley
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Makena » 10 ნოე 2009, 16:13

GIRA
წინა მოდელს 99 წლიანს ვუკეთებდი შეზეთვებს, ამ მოდელს კარდანზეც კი არ აქვს ძუძუკი, არაფერი არ იზეთება, ერთადერთი სტუპიცის საკისარზე შეიძლება დაემატოს ტაოტი, ოღონდა დაშლის შემთხვევასი, გარედან სხვა ყველაფერი დახურული აქვს.

User avatar
karavi87
მაწანწალა
Posts: 462
Joined: 06 ოქტ 2009, 11:58
Location: თბილისი
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by karavi87 » 10 ნოე 2009, 17:11

ესეც ჩემი მგელოს სურათები :)

Image

Image

Image

Image
მოგზაურობა

User avatar
GIRA
იეტი
Posts: 1127
Joined: 24 ივლ 2008, 09:59
Location: tbilisi
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by GIRA » 10 ნოე 2009, 21:22

Makena
ვარიანტი არ არსებობს, რომ კარდანს შლიცები და კრესტავინები არ ჰქონდეს!
არ არსებობს!!!!!!!!!

karavi87
იაპონელები ლიდერობენ ჯიპებში :lol:
მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)

User avatar
karavi87
მაწანწალა
Posts: 462
Joined: 06 ოქტ 2009, 11:58
Location: თბილისი
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by karavi87 » 11 ნოე 2009, 09:42

კი მაგ საქმეში ხუთიანს ვუწერ :)
მოგზაურობა

User avatar
navigator
იეტი
Posts: 3171
Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
Location: karavi.ge
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by navigator » 11 ნოე 2009, 10:21

Naia
შენ მანქანას პირდაპირ უწერია პასპორტში, წვიმიან , ტალახიან ან მითუმეტეს თოვლიან და მოყინულ გზაზე აუცილებლად უნდა ჩართო წინა ხიდი (4H პოზიცია).
თუ წინა ხიდი არ გაქვს ჩართული და ისე ცდილობ აქსელერატორით მანქანის გასწორებას, მაშინ შეიძლება უარესად მოაცურდეს მანქანა.

მექანიკაზე და ავტომატიკაზე მხოლოდ ერთს დავამატებ, ჩემთვის მექანიკას მხოლოდ ერთი რეალური უპირატესობა აქვს - მანქანის დაქოქვა შეიძლება დაგორებით, თუმცა ნორმალური მანქანისთვის ეს არააქტუალურია. დანარჩენი რა - სიიაფე, რემონტის სიმარტივე, ესეც ნაკლბეად აქტუალურია ხშირად.

ჩემი პიპიის სურათები არ მაქ ჯერ.
აცხა ღორებო Image

User avatar
navigator
იეტი
Posts: 3171
Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
Location: karavi.ge
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by navigator » 11 ნოე 2009, 10:23

karavi87
პაჯერო მაგარია, მეც მასეთის ყიდვას ვფიქრობდი, თუმცა საჭის გადატანის პრობლემებმა დამაფიქრა ...
აცხა ღორებო Image

User avatar
GIRA
იეტი
Posts: 1127
Joined: 24 ივლ 2008, 09:59
Location: tbilisi
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by GIRA » 11 ნოე 2009, 11:21

navigator
მინდა გითხრა, რომ წინა ხიდ მიერთებული - მოცურებული მანქანის გასწორება ბეეეეევრად ძნელია და ბეეეეევრად მეტი ცოდნა სჭირდება, ვიდრე წინა წამყვანის ან უკანა წამყვანის!
მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)

User avatar
karavi87
მაწანწალა
Posts: 462
Joined: 06 ოქტ 2009, 11:58
Location: თბილისი
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by karavi87 » 11 ნოე 2009, 13:14

navigator wrote:karavi87
პაჯერო მაგარია, მეც მასეთის ყიდვას ვფიქრობდი, თუმცა საჭის გადატანის პრობლემებმა დამაფიქრა ...
ჩემი ევროპული მოდელია და საჭე არ გადამიტანია
მოგზაურობა

User avatar
navigator
იეტი
Posts: 3171
Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
Location: karavi.ge
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by navigator » 11 ნოე 2009, 14:13

GIRA
1-ზე მეტი კოეფიციენტია წინ. რატო უნდა იყოს გასწორება უფრო ძნელი ვიდრე მხოლოდ უკანა ხიდით?
აცხა ღორებო Image

User avatar
GIRA
იეტი
Posts: 1127
Joined: 24 ივლ 2008, 09:59
Location: tbilisi
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by GIRA » 11 ნოე 2009, 14:35

navigator
აი, როგორ გითხრა. კოეფიციენტი და მათემატიკა არ ვიცი, მაგრამ ასი პროცენტი ვიცი, რომ ცალხიდიანი მანქანის გასწორება ბევრად ადვილია თუ მოცურდა, ვიდრე ორხიდიანის(თუ ორივე ხიდი ჩართულია რა თქმა უნდა).

ტერმინს, ოთხივე წამყვანს არ ვხმარობ სპეციალურად, რადგან ეს სულ სხვა თემაა.
მამოლოგიის მეცნიერებათა დოქტორი(ძუძუთმპყრობელი)

ახალი თემის შექმნა
პასუხი თემაზე

FORUM_PERMISSIONS

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

ახალი წერილი ახალი წერილი    ახალი წერილი არაა ახალი წერილი არაა    ანონსი ანონსი
ახალი წერილი [ ცხარე ] ახალი წერილი [ ცხარე ]    ახალი წერილი არაა [ ცხარე ] ახალი წერილი არაა [ ცხარე ]    თვალშისაცემი თვალშისაცემი
ახალი წერილი [ დაკეტილია ] ახალი წერილი [ დაკეტილია ]    ახალი წერილი არაა [ დაკეტილია ] ახალი წერილი არაა [ დაკეტილია ]