მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Moderators: Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Nikaეგენი რომ დისკების ზომებია, ეგ ვიცი, მარა აი, საბურავებიც რომ სხვადასხვა ზომის შეიძლება იყოს, მაგდენი აღარ მიფიქრია
გაიხარე, ესე იგი ჯერ კიდევ მაქვს შანსი, რომ წავა
გაიხარე, ესე იგი ჯერ კიდევ მაქვს შანსი, რომ წავა
Keep Smiling...
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
არანაირი ჯაჭვები!!!
აი ეს მინდა მე mattracks.com
მართლა მაგარია რააა ეს ოხერი...
აი ეს მინდა მე mattracks.com
მართლა მაგარია რააა ეს ოხერი...
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
L-O-M-I
აღმართებზე ვერ დადის ეგ.
აღმართებზე ვერ დადის ეგ.
Dzuar-Zenji-Barzond
http://www.vardzelashvili.com
http://www.vardzelashvili.com
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Nika
ვერ დამაჯერებ მაგას უთუბზე ნახე იმავე სახელით და საწინააღმდეგოში დარწმუნდები
ისე თქვენებს არავის აქვს მსგავსი რამ არა? ოფროუდერებს ვგულისხმობ
ვერ დამაჯერებ მაგას უთუბზე ნახე იმავე სახელით და საწინააღმდეგოში დარწმუნდები
ისე თქვენებს არავის აქვს მსგავსი რამ არა? ოფროუდერებს ვგულისხმობ
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
L-O-M-I
BP-ს ჰქონდა ჩამოტანლი აქ წალკა/ცხრაწყაროსთვის და ვერ გაქაჩაო ეგრე გავიგე. იუთუბზე ბევრი რამე შეიძლება ნახო. ისიც თუ რიგირ ადის მანქანა ლამის 90 გრადუსიან კედელზე.
BP-ს ჰქონდა ჩამოტანლი აქ წალკა/ცხრაწყაროსთვის და ვერ გაქაჩაო ეგრე გავიგე. იუთუბზე ბევრი რამე შეიძლება ნახო. ისიც თუ რიგირ ადის მანქანა ლამის 90 გრადუსიან კედელზე.
Dzuar-Zenji-Barzond
http://www.vardzelashvili.com
http://www.vardzelashvili.com
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Nika
იმ კლდეს კარგი მოჭიდება აქვს
რავიცი მე არამგონია ამ მატტრაკსმა სადმე ვერ გაქაჩოს... ძაან ბევრი დადებითი მხარე აქვს თუნდაც ის რომ წნევაა ძაან დაბალი გრუნტზე ...
იმ კლდეს კარგი მოჭიდება აქვს
რავიცი მე არამგონია ამ მატტრაკსმა სადმე ვერ გაქაჩოს... ძაან ბევრი დადებითი მხარე აქვს თუნდაც ის რომ წნევაა ძაან დაბალი გრუნტზე ...
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
რას გულისხმობ სიჩქარის გადართვაში?Makena wrote:Nika
ავტომატური კოლოფის შემთხვევაში შეიძლება თუ არა მოძრაობის დროს სიჩქარის გადართვა?
ამ საკითხზე ამასწინად დიდ კამათს შევესწარი.
მე რამდენადაც ვიცი, მოძრაობის დროს გადართვა სასურველი არ არის რამდენადაც შესაძლებელია სიჩქარის კოლოფი დაზიანდეს? თუ რაიმე პროცედურა არსებობს კარგი იქნება თუ გვეტყვი.
არის ტიპტრონიკი რომელზეც შეგიძლია მართო სიჩქარე და არის კიდე სტანდარტული ავტომატიკა სადაც ყოველთვის არის სიჩქარის შეზღუდვის შესაძლებლობა, ორივე შემთხვევაში მართვა ხდება ელექტრონულად, ანუ რაიმე პოზიციაში გადართვა არ იწვევს მყისეულ რეაქცია, ავტომატიკა თავისით ახდენს შემდეგ რეაგირებას (ან სიჩქარის მოკლებას ან მომატებას), რატომ უნდა გამოიწვიოს ამან რაიმეს დაზიანება? მე ასეთი რამ არ გამიგია.
აცხა ღორებო
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
პ.ს. ხო ცხადია არ იგულისხმება დრაივიდან რევერსში გადართვა გაჩერების გარეშე, რაც ცალსახად აზიანებს კოლოფს (ნუ ანალოგიურად გაჩერების გარეშე P-ში გადართვა)
აცხა ღორებო
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
ავტომატიკაზე ნეიტრალში აგდებენ თურმე მოძრაობისას და.. არარეკომენდირებული რომაა, ეგ ნაღდია.
ტიპტრონიკი კაი რამეა, მარა ფასსაც უმატებს მანქანას.
ტიპტრონიკი კაი რამეა, მარა ფასსაც უმატებს მანქანას.
а в горах по утрам туман, дым твоих Ñигарет,
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!
еÑли хочешь Ñоити Ñ ÑƒÐ¼Ð°, лучше ÑпоÑобов нет !!!
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
ვაიმეე, როგორ მოვახერხე არ ვიცი, არ მახსოვს, მაგრამ ზუსტად ასეთი რამ დამემართა ვაშლოვანის ჯიპტურშიnavigator wrote:პ.ს. ხო ცხადია არ იგულისხმება დრაივიდან რევერსში გადართვა გაჩერების გარეშე, რაც ცალსახად აზიანებს კოლოფს (ნუ ანალოგიურად გაჩერების გარეშე P-ში გადართვა)
Archil
არ მგონია ნეიტრალს გულისხმობდეს. ალბათ D, L, 2-ს შორის გადართვას გულისხმობდა მაკენა?!
Keep Smiling...
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
L-O-M-I
იყიდე, დააყენე და მერე მოგვიყევი როგორ დადის.
იყიდე, დააყენე და მერე მოგვიყევი როგორ დადის.
Dzuar-Zenji-Barzond
http://www.vardzelashvili.com
http://www.vardzelashvili.com
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
navigator
ტიპტრონიკს ცხადია არ ვგულისხმობ
ჩვეულებრივ ავტომატზეა საუბარი, ასე მაგალითად, სამსახურში ერთერთ ჯიპს მეოთხე სიჩქარე გაეთისა, სერვისში რომ მივედით პირველი შეკითხვა იყო - მოძრაობის დროს ხომ არ გადართეთ N ში ან რომელიმე სხვა პოზიციაშიო?
სიჩქარის კოლოფი გააკეთეს რაც ძვირი სიამოვნებაა, და გაგვაფრთხილეს რომ ავტომატს ყველაზე მეტად მოზრაობაში გადართვის ეშინიაო! ანუ გააჩერეთ მანქანა ბოლომდე და ისე გადაიყვანეთ როგორც ნეიტრალში ასევე სხვა ნებისმიერ პოზიციაშიო. მე პირადად ასეც ვიქცევი
ამ საკითხზე მრავალჯერ შევსწრებივარ დავას, სწორედ მაგ არგუმენტით რომ ეს ხომ ელექტრონული პროცესიაო და გადართვა არ დააზიანებს კოლოფსო, თუმცა ეგ ელექტრონული პროცესი 2 000 დოლორაიდე დაგვიჯდა
ტიპტრონიკს ცხადია არ ვგულისხმობ
ჩვეულებრივ ავტომატზეა საუბარი, ასე მაგალითად, სამსახურში ერთერთ ჯიპს მეოთხე სიჩქარე გაეთისა, სერვისში რომ მივედით პირველი შეკითხვა იყო - მოძრაობის დროს ხომ არ გადართეთ N ში ან რომელიმე სხვა პოზიციაშიო?
სიჩქარის კოლოფი გააკეთეს რაც ძვირი სიამოვნებაა, და გაგვაფრთხილეს რომ ავტომატს ყველაზე მეტად მოზრაობაში გადართვის ეშინიაო! ანუ გააჩერეთ მანქანა ბოლომდე და ისე გადაიყვანეთ როგორც ნეიტრალში ასევე სხვა ნებისმიერ პოზიციაშიო. მე პირადად ასეც ვიქცევი
ამ საკითხზე მრავალჯერ შევსწრებივარ დავას, სწორედ მაგ არგუმენტით რომ ეს ხომ ელექტრონული პროცესიაო და გადართვა არ დააზიანებს კოლოფსო, თუმცა ეგ ელექტრონული პროცესი 2 000 დოლორაიდე დაგვიჯდა
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Makena
N-ში არ შეიძლება. და 3 2 და 1 (ან Overdrive off, 2, L) ამეების ჩართვა შეიძლება გაუჩერებლად.
N-ში არ შეიძლება. და 3 2 და 1 (ან Overdrive off, 2, L) ამეების ჩართვა შეიძლება გაუჩერებლად.
Dzuar-Zenji-Barzond
http://www.vardzelashvili.com
http://www.vardzelashvili.com
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
Makena
O-Off, 2, L სწორედ მოძრაობის დროს ჩართვისათვისაა, მაგალითად დაღმართზე ძრავით დასამუხრუჭებლად, და თუ ყოველ გადართვაზე უნდა გაჩერდე, აზრს კარგავს ეს ფუნქცია. N-ში გადართვა მოძრაობისას საერთოდ არ შეიძლება მგონი (ან რატო უნდა გადართო?)
O-Off, 2, L სწორედ მოძრაობის დროს ჩართვისათვისაა, მაგალითად დაღმართზე ძრავით დასამუხრუჭებლად, და თუ ყოველ გადართვაზე უნდა გაჩერდე, აზრს კარგავს ეს ფუნქცია. N-ში გადართვა მოძრაობისას საერთოდ არ შეიძლება მგონი (ან რატო უნდა გადართო?)
აცხა ღორებო
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები
navigator
მექანიკურ კოლოფზე აკეთებენ ასე როცა წითელ შუქნიშანს უახლოვდები, გადაბმულობაზე რო არ გეჭიროს სულ ფეხი (ეგ არაა რეკომენდირებული დარგან მაგ დროს ე.წ. ვიჟიმნოი იცვითება აქტიურად).(ან რატო უნდა გადართო?)
Dzuar-Zenji-Barzond
http://www.vardzelashvili.com
http://www.vardzelashvili.com