მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

კოცონის ირგვლივ სასაუბრო თემები

Moderators: Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia, Kakha, Druides, Mta Mkvarebia, ilia

ახალი თემის შექმნა
პასუხი თემაზე
User avatar
keto
იეტი
Posts: 1881
Joined: 04 მაი 2006, 23:01
Location: Tbilisi, Georgia
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by keto » 13 დეკ 2009, 17:05

Nikaეგენი რომ დისკების ზომებია, ეგ ვიცი, მარა აი, საბურავებიც რომ სხვადასხვა ზომის შეიძლება იყოს, მაგდენი აღარ მიფიქრია :)
გაიხარე, ესე იგი ჯერ კიდევ მაქვს შანსი, რომ წავა :)
Keep Smiling...

User avatar
L-O-M-I
იეტი
Posts: 1170
Joined: 02 ივლ 2008, 10:53
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by L-O-M-I » 13 დეკ 2009, 21:30

არანაირი ჯაჭვები!!!

აი ეს მინდა მე mattracks.com


მართლა მაგარია რააა ეს ოხერი...

User avatar
Nika
იეტი
Posts: 5044
Joined: 30 მარ 2005, 11:04
Location: თბილისი
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Nika » 13 დეკ 2009, 22:14

L-O-M-I
აღმართებზე ვერ დადის ეგ.
Dzuar-Zenji-Barzond
http://www.vardzelashvili.com

User avatar
L-O-M-I
იეტი
Posts: 1170
Joined: 02 ივლ 2008, 10:53
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by L-O-M-I » 13 დეკ 2009, 22:43

Nika
ვერ დამაჯერებ მაგას :) უთუბზე ნახე იმავე სახელით და საწინააღმდეგოში დარწმუნდები :)

ისე თქვენებს არავის აქვს მსგავსი რამ არა? ოფროუდერებს ვგულისხმობ :)

User avatar
Nika
იეტი
Posts: 5044
Joined: 30 მარ 2005, 11:04
Location: თბილისი
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Nika » 13 დეკ 2009, 22:46

L-O-M-I
BP-ს ჰქონდა ჩამოტანლი აქ წალკა/ცხრაწყაროსთვის და ვერ გაქაჩაო ეგრე გავიგე. იუთუბზე ბევრი რამე შეიძლება ნახო. ისიც თუ რიგირ ადის მანქანა ლამის 90 გრადუსიან კედელზე.
Dzuar-Zenji-Barzond
http://www.vardzelashvili.com

User avatar
L-O-M-I
იეტი
Posts: 1170
Joined: 02 ივლ 2008, 10:53
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by L-O-M-I » 13 დეკ 2009, 23:22

Nika
იმ კლდეს კარგი მოჭიდება აქვს :D

რავიცი მე არამგონია ამ მატტრაკსმა სადმე ვერ გაქაჩოს... ძაან ბევრი დადებითი მხარე აქვს თუნდაც ის რომ წნევაა ძაან დაბალი გრუნტზე ...

User avatar
navigator
იეტი
Posts: 3171
Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
Location: karavi.ge
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by navigator » 13 დეკ 2009, 23:32

Makena wrote:Nika
ავტომატური კოლოფის შემთხვევაში შეიძლება თუ არა მოძრაობის დროს სიჩქარის გადართვა?
ამ საკითხზე ამასწინად დიდ კამათს შევესწარი.
მე რამდენადაც ვიცი, მოძრაობის დროს გადართვა სასურველი არ არის რამდენადაც შესაძლებელია სიჩქარის კოლოფი დაზიანდეს? თუ რაიმე პროცედურა არსებობს კარგი იქნება თუ გვეტყვი.
რას გულისხმობ სიჩქარის გადართვაში?
არის ტიპტრონიკი რომელზეც შეგიძლია მართო სიჩქარე და არის კიდე სტანდარტული ავტომატიკა სადაც ყოველთვის არის სიჩქარის შეზღუდვის შესაძლებლობა, ორივე შემთხვევაში მართვა ხდება ელექტრონულად, ანუ რაიმე პოზიციაში გადართვა არ იწვევს მყისეულ რეაქცია, ავტომატიკა თავისით ახდენს შემდეგ რეაგირებას (ან სიჩქარის მოკლებას ან მომატებას), რატომ უნდა გამოიწვიოს ამან რაიმეს დაზიანება? მე ასეთი რამ არ გამიგია.
აცხა ღორებო Image

User avatar
navigator
იეტი
Posts: 3171
Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
Location: karavi.ge
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by navigator » 14 დეკ 2009, 00:08

პ.ს. ხო ცხადია არ იგულისხმება დრაივიდან რევერსში გადართვა გაჩერების გარეშე, რაც ცალსახად აზიანებს კოლოფს (ნუ ანალოგიურად გაჩერების გარეშე P-ში გადართვა)
აცხა ღორებო Image

User avatar
Archil
იეტი
Posts: 6877
Joined: 07 აპრ 2005, 13:17
Location: ტიფლისის თავზე
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Archil » 14 დეკ 2009, 00:18

ავტომატიკაზე ნეიტრალში აგდებენ თურმე მოძრაობისას და.. არარეკომენდირებული რომაა, ეგ ნაღდია.

ტიპტრონიკი კაი რამეა, მარა ფასსაც უმატებს მანქანას.
а в горах по утрам туман, дым твоих сигарет,
если хочешь соити с ума, лучше способов нет !!!
Image

User avatar
keto
იეტი
Posts: 1881
Joined: 04 მაი 2006, 23:01
Location: Tbilisi, Georgia
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by keto » 14 დეკ 2009, 00:23

navigator wrote:პ.ს. ხო ცხადია არ იგულისხმება დრაივიდან რევერსში გადართვა გაჩერების გარეშე, რაც ცალსახად აზიანებს კოლოფს (ნუ ანალოგიურად გაჩერების გარეშე P-ში გადართვა)
ვაიმეე, როგორ მოვახერხე არ ვიცი, არ მახსოვს, მაგრამ ზუსტად ასეთი რამ დამემართა ვაშლოვანის ჯიპტურში :)


Archil
არ მგონია ნეიტრალს გულისხმობდეს. ალბათ D, L, 2-ს შორის გადართვას გულისხმობდა მაკენა?! :roll:
Keep Smiling...

User avatar
Nika
იეტი
Posts: 5044
Joined: 30 მარ 2005, 11:04
Location: თბილისი
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Nika » 14 დეკ 2009, 12:10

L-O-M-I
იყიდე, დააყენე და მერე მოგვიყევი როგორ დადის.
Dzuar-Zenji-Barzond
http://www.vardzelashvili.com

User avatar
Makena
იეტი
Posts: 5267
Joined: 28 აპრ 2007, 19:10
Location: Golden Valley
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Makena » 14 დეკ 2009, 15:46

navigator
ტიპტრონიკს ცხადია არ ვგულისხმობ :wink:
ჩვეულებრივ ავტომატზეა საუბარი, ასე მაგალითად, სამსახურში ერთერთ ჯიპს მეოთხე სიჩქარე გაეთისა, სერვისში რომ მივედით პირველი შეკითხვა იყო - მოძრაობის დროს ხომ არ გადართეთ N ში ან რომელიმე სხვა პოზიციაშიო?
სიჩქარის კოლოფი გააკეთეს რაც ძვირი სიამოვნებაა, და გაგვაფრთხილეს რომ ავტომატს ყველაზე მეტად მოზრაობაში გადართვის ეშინიაო! ანუ გააჩერეთ მანქანა ბოლომდე და ისე გადაიყვანეთ როგორც ნეიტრალში ასევე სხვა ნებისმიერ პოზიციაშიო. მე პირადად ასეც ვიქცევი :)
ამ საკითხზე მრავალჯერ შევსწრებივარ დავას, სწორედ მაგ არგუმენტით რომ ეს ხომ ელექტრონული პროცესიაო და გადართვა არ დააზიანებს კოლოფსო, თუმცა ეგ ელექტრონული პროცესი 2 000 დოლორაიდე დაგვიჯდა :lol: :lol:

User avatar
Nika
იეტი
Posts: 5044
Joined: 30 მარ 2005, 11:04
Location: თბილისი
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Nika » 14 დეკ 2009, 16:22

Makena
N-ში არ შეიძლება. და 3 2 და 1 (ან Overdrive off, 2, L) ამეების ჩართვა შეიძლება გაუჩერებლად.
Dzuar-Zenji-Barzond
http://www.vardzelashvili.com

User avatar
navigator
იეტი
Posts: 3171
Joined: 15 აპრ 2005, 19:08
Location: karavi.ge
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by navigator » 14 დეკ 2009, 22:25

Makena
O-Off, 2, L სწორედ მოძრაობის დროს ჩართვისათვისაა, მაგალითად დაღმართზე ძრავით დასამუხრუჭებლად, და თუ ყოველ გადართვაზე უნდა გაჩერდე, აზრს კარგავს ეს ფუნქცია. N-ში გადართვა მოძრაობისას საერთოდ არ შეიძლება მგონი (ან რატო უნდა გადართო?)
აცხა ღორებო Image

User avatar
Nika
იეტი
Posts: 5044
Joined: 30 მარ 2005, 11:04
Location: თბილისი
Contact:
მაღალი გამავლობის მანქანები ანუ ჯიპები

Post by Nika » 15 დეკ 2009, 00:19

navigator
(ან რატო უნდა გადართო?)
მექანიკურ კოლოფზე აკეთებენ ასე როცა წითელ შუქნიშანს უახლოვდები, გადაბმულობაზე რო არ გეჭიროს სულ ფეხი (ეგ არაა რეკომენდირებული დარგან მაგ დროს ე.წ. ვიჟიმნოი იცვითება აქტიურად).
Dzuar-Zenji-Barzond
http://www.vardzelashvili.com

ახალი თემის შექმნა
პასუხი თემაზე

FORUM_PERMISSIONS

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

ახალი წერილი ახალი წერილი    ახალი წერილი არაა ახალი წერილი არაა    ანონსი ანონსი
ახალი წერილი [ ცხარე ] ახალი წერილი [ ცხარე ]    ახალი წერილი არაა [ ცხარე ] ახალი წერილი არაა [ ცხარე ]    თვალშისაცემი თვალშისაცემი
ახალი წერილი [ დაკეტილია ] ახალი წერილი [ დაკეტილია ]    ახალი წერილი არაა [ დაკეტილია ] ახალი წერილი არაა [ დაკეტილია ]