სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

ზამთრის სპორტი - თხილამურები, სნოუბორდი და სხვა

Moderators: Juni, Pirveli

ახალი თემის შექმნა
პასუხი თემაზე
User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 13:54

სათხილამურე სეზონი ძალიან მოახლოვდა და დროა მსურველებმა დავიწყოთ მზადება. რადგან ზოგჯერ ისე ხდება რომ ისაა �ფორმაში შეხვალ� და ან სახლში დაბრუნების დროა, ან კიდევ უარესი, სეზონი მთავრდება, dryland ვარჯიშები მოვიძიე და გადავწყვიტე თქვენც შემოგთავაზოთ, იქნებ დაგაინტერესოთ :)
მიხვდით ალბათ რომ ქვემოთ რასაც წაიკითხავთ ყველაფერი უბრალოდ ნათარგმნია სხვადასხვა ინტერნეტ რესურსებიდან და მე მათ შედგენასთან არაფერი კავშირი არ მაქვს :)
Last edited by Gvalva on 22 ნოე 2005, 15:07, edited 1 time in total.

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 13:57

ქვემოთ მოყვანილი სავარჯიშოები გამიზნულია დაგეხმაროთ შეინარჩუნოთ სათხილამურე ფორმა ზაფხულის პერიოდში. გარდა ამისა ვარჯიშების ამ კომპლექსის საშუალებით თქვენ შეძლებთ მოემზადოთ დამდეგი ზამთრის სეზონისთვის. სავარჯიშოები ადაბტირებულია თხილამურებისა და სნოუბორდისთვის.

თქვენი ყოველი ვარჯიში უნდა შედგებოდეს რამდენიმე ძირიტადი ბლოკისგან:
მოთელვა
ძალისმიერი სავარჯიშოები
გაწელვა

ცალკე იქნება განხილული
სირბილი

შეეცადეთ ივარჯიშოთ კვირაში ორჯერ მაინც. თუ მუდმივად არ ვარჯიშობთ შეეცადეთ დაიწყოთ ვარჯიში სასრიალოდ წასვლამდე ორი თვით ადრე და კიდევ, ნუ გადაიტვირთებით, არ იჩქაროთ რომ უფრო ინტენსიური გახადოთ ვარჯიშები, აკონტროლეთ საკუთარი შესაძლებლობები

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:00

მოთელვა

ზოგადი რეკომენდაციები:
თუ თქვენ რაიმე ტრამვა გადაიტანეთ ჯობია მოირჩინოთ ის ვიდრე ხელმეორედ დაიზიანოთ თავი. თუ თქვენ გაეჭვებთ მოგიშუშდათ თუ არა ჭრილობა ან გაწუხებთ თქვენი ჯანმრთელობის მდგომარეობა, აუცილებლად მიმართეთ ექიმს. ყურადღება მიაქციეთ დატვირთვას ზურგსა და მუხლებზე, ეს ყველაზე მგრძნობიარე ადგილებია.

მოთელვის სავარჯიშოები სტატიკურია, ამიტომ მოერიდეთ მკვეთრ მოძრაობებს, სავარჯიშოს შესრულების დროს სუნთქვა უნდა იყოს მშვიდი, კუნთები ტონუსში უნდა იყოს მაგრამ არა ძლიერად დაძაბული. თავიდან მოთელეთ კუნთების ძირითადი ჯგუფები, რათა მოამზადოთ ისინი უფრო ინტენსიური დატვირთვისთვის.

ყველა მდგომარეობა დააფიქსირეთ 10 წამის განმავლობაში, დარწმუნდით რომ გრძნობთ დაძაბულობას გაწელილ კუნთებსა და მყესებში.

ვარჯიშების დაწყება

ვარჯიშები დაიწყეთ 15 წუთიანი სირბილით მშვიდ ტემპში. უშუალოდ ვარჯიშის დაწყების წინ შეასრულეთ 5 წუთიანი ძუნძულით სირბილი ადგილზე, რათა გახურდეთ. ეს გაზრდის სისხლის მიწოდებას თქვენს კუნთებში, რაც გაათბობს და მოადუნებს მათ.
სირბილის ნაცვლად შეგიძლიათ გამოიყენით სახტუნელაზე ხტუნაობა. სახტუნელაზე ხტუნაობა5 წუთის განმავლობაში ინტენსივობით იგივეა რაც სირბილი 30 წუთის განმავლობაში.

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:01

სავარჯიშოები:

1. ტანი

მიეყრდენით კედელს და მიაწექით მას. ფეხები დაიკავეთ როგორც სურათზეა ნაჩვენები, უკანა ფეხი გამართულია, ტერფები ერთ ხაზზეა.

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:02

2. ტანი

გაიმეორეთ იგივე სავარჯიშო, მარა მოხრილი მუხლებით და ზურგით

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:03

3. ბარძაყის წინა მხარე (ოთხთავა კუნთი)

დადეგით ერთ ფეხზე, რომელიც ოდნავ მოხრილია. მუხლები ერთად დაიკავეთ როგორც ეს სურათზეა ნაჩვენები. შეგიძლიათ კედელს მოეკიდოთ ხელით, მოხრილი ფეხი შეეცადეთ მიჭიმოთ დუნდულებამდე.

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:08

4. ბარძაყების შიდა მხარე

დადექით ფართედ გადგმული ფეხებით და გააკეთეთ მკვეთრი მოძრაობები მარცხნივ და მარჯვნივ.

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:10

5. ბარძაყების ქვედა მხარე

წინ წადგმულ ფეხს დაეყრდენით, უკანა ფეხი ოდნავ მოხრილია. გადაიტანეთ სხეულის წონა წინ და შეეცადეთ ხელებით მიწვდეთ წინ წადგმული ფეხის მუხლს, რომელზეც ამავე დროს სხეულის სიმძიმე გაქვთ გადატანილი. შემდეგ შეცვალეთ ფეხების მდებარეობა და გაიმეორეთ მოძრაობა.

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:10

6. ხელის კუნთები

გადაჭიმეთ მარცხენა ხელი ტანზე, მარჯვენა მხარისკენ, როგორც ეს სურათზეა ნაჩვენები, თან მარჯვენა ხელით მარცხენა ხელის იდაყვს დააწექით.

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:11

7. ტრიცეპსები

გადაიტანეთ მარცხენა ხელი თავის უკან და მარჯვენა ხელით მარცხენა ხელს იდაყვზე ცოტა მაღლა ისე მიაწექით როგორც სურათზეა ნაჩვენები

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:12

8. ფეხის კუნთები

დაჯექით იატაკზე მოხრილი ფეხებით, ხელები გაჭიმეთ უკან ისე რომ სხეულის წონა მათზე მოდიოდეს. დაეყრდენით ხელებს და ფეხებს და ტანი ამოძრავეთ წინ და უკან

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:13

9. მხრები

გადააჭდეთ უკან გამართული ხელები როგორც სურათზეა ნაჩვენები და აწიეთ მაღლა

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:14

10. ზურგი

იატაკზე მჯდომმა გადააჭდეთ ხელები მუხლებს ქვემოთ და გაიწელეთ ზევით. შეეცადეთ გადაიტანოთ კორპუსი წინ

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:15

11. კისერი

დახარეთ თავი წინ და გადახარეთ გვერდებზე, მარცხნივ-მარჯვნივ, მარა არა უკან

User avatar
Gvalva
Site Admin
Posts: 5140
Joined: 16 აპრ 2004, 16:05
Location: თბილისი
სათხილამურე სეზონისთვის მოსამზ&#

Post by Gvalva » 22 ნოე 2005, 14:16

12. მაჯა და ხელები

მოხარეთ ერთი ხელით მეორე ხელის მტევანი და თითები. შეცვალეთ ხელი.

ახალი თემის შექმნა
პასუხი თემაზე

FORUM_PERMISSIONS

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

ახალი წერილი ახალი წერილი    ახალი წერილი არაა ახალი წერილი არაა    ანონსი ანონსი
ახალი წერილი [ ცხარე ] ახალი წერილი [ ცხარე ]    ახალი წერილი არაა [ ცხარე ] ახალი წერილი არაა [ ცხარე ]    თვალშისაცემი თვალშისაცემი
ახალი წერილი [ დაკეტილია ] ახალი წერილი [ დაკეტილია ]    ახალი წერილი არაა [ დაკეტილია ] ახალი წერილი არაა [ დაკეტილია ]